MANAGEMENTUL TIMPULUI SI ORGANIZATIA

  • Imbunatatirea productivitatii prin optimizarea timpului de lucru al angajatilor
  • O performanta sporita in termeni de livrabile catre clientii organizatiei
  • Cresterea profitabilitatii prin folosirea mai eficienta a resurselor umane si materiale

MANAGEMENTUL TIMPULUI SI ANGAJATUL

  • Incadrarea tuturor activitatilor ce vor trebui executate – acum, azi, candva, de importanta majora, minora, medie- intr-o succesiune logica si proiectarea lor intr-un sistem exterior in care sa avem incredere si care sa nu ne mai preocupe
  • Disciplina de a lua decizii corecte privitoare la toate procesele din viata noastra, astfel incat sa avem mereu planuri pentru viitoarele actiuni, pe care sa le putem implementa sau negocia

Tematici de interes in Managementul Timpului

  • Timpul ca Produs
  • Obiceiuri esentiale
  • Tipuri de Timp
  • Hotii de Timp – modalitati de pierdere a vremii
  • Stabilirea Obiectivelor si Prioritatilor
  • Importanta si modalitati de delegare
  • Managementul Timpului Personal
  • Calitatea Timpului
  • Amanarea
  • Efectele estimarii incorecte ale timpului
  • Principiile Managementului Timpului
  • Matricea Timpului
  • Persoana de Cadran 2
  • Focus pe Timp si Resurse
  • Pre-analiza Performantei
  • Planificare si disciplina
  • Managementul crizelor
  • Planificarea zilnica a activitatilor
  • Managementul intreruperilor
  • Calitatea Timpului
  • Managementul Documentelor
  • Managementul Imbunatatirii proceselor
  • Managementul spatiului de lucru
  • Managementul convorbirilor telefonice
  • Mangementul corespondentei

 

DURATA CURSULUI: 2 zile
FORME DE EVALUARE: Testare finala tip grila
DATE DE DESFASURARE:
29.05 – 31.05.2016; 11.12 – 13.12.2016
14.08 – 16.08.2016;

*Durata de desfasurare a cursului se poate schimba in functie de dorintele dumneavoastra;
*Cursul se organizează pentru un grup de minim 15 cursanti.
COST: 900 lei